Spray TV om iets op een unieke manier te onthullen
Met de kleinere DigiSpray variant, de Spray TV, werden de jeugdhelden op een interactieve manier onthuld. De opmaak van het DigiSpray scherm hadden wij in dezelfde stijl gemaakt als de graffiti op de muren in de tunnel. Met een digitale graffiti spuitbus, spoten de helden hun tag op het scherm. Omdat we de spuitbus hadden ingesteld op de “gumfunctie” werd er steeds een stukje meer van het te onthullen bord getoond. De wethouder kreeg tenslotte de eer om het volledige bord naar voren te toveren!
Voor dit personeelsfeest ontwikkelden we een super tof concept op maat met uitgebreide custum branding;
– cover om de foto heen met Nespresso logo, de tekst “new years party” en “what else” – achtergronden die kunnen worden ingeladen van Nespresso – Nespresso attributen die kunnen worden ingeladen: cups, koffiekopje, apparaat – de acteurs George Clooney en Jack Black die kunnen worden ingeladen – stencils van Nespresso die kunnen worden ingekleurd met graffiti
Gasten lieten een foto van zichzelf maken. Vervolgens konden ze deze foto bewerken op het DigiSpray scherm. Hierna werd de foto ingeladen op een pagina in het digitale gastenboek.
Met digitale graffiti kon er vervolgens een boodschap in het gastenboek worden geplaatst.
Wat wij op maat hadden gemaakt: – Het volledige concept: de gastenboek-workflow – De complete styling van het gastenboek in de huisstijl van Technopolis – Stempels en sjablonen in de huisstijl van Technopolis