Digitale graffiti met Magic Mirror als promotietool
Wat was het doel? Studenten op een aangename, toegankelijk en originele manier kennis laten maken met VDAB! De Studenten konden helemaal los gaan op de digitale graffiti wall, onder het motto “Zet je talenten in de verf!”.Bij de Magic Mirror lieten de studenten een foto van zichzelf maken. Deze werd direct uitgeprint en hier stond tevens het logo en de website op vermeld.
Gasten lieten een foto van zichzelf maken die direct op het DigiSpray scherm getoond werd. Vervolgens konden ze de foto bewerken met digitale graffiti en alle DigiSpray tools. Speciaal voor dit concept hadden wij een aantal leuke achtergronden, stempels en sjablonen op maat gemaakt. Uiteraard volledig in het teken van Mercedes en van Claes & Zonen!
Voor dit personeelsfeest ontwikkelden we een super tof concept op maat met uitgebreide custum branding;
– cover om de foto heen met Nespresso logo, de tekst “new years party” en “what else” – achtergronden die kunnen worden ingeladen van Nespresso – Nespresso attributen die kunnen worden ingeladen: cups, koffiekopje, apparaat – de acteurs George Clooney en Jack Black die kunnen worden ingeladen – stencils van Nespresso die kunnen worden ingekleurd met graffiti